0

عنوان جدید WWE برای رومن رینز

عنوان جدید WWE برای رومن رینز

رومن رینز در جشن رسیدن به هزار روز متوالی قهرمانی Universal، عنوان جدیدی دریافت کرد. نگاه داریم به عنوان جدید WWE برای رومن رینز.

به گزارش اسپورتس نوتس، در جشن رومن رينز براى رسيدن به هزار روز متوالى قهرمانى در WWE، تريپل اچ از عنوان جديد اين كمپانى رونمايى كرد. به غیر از رونمایی از عنوان جدید، استوری لاین بلادلاین هم شکل و شمایل تازه ای به خود گرفت. نگاهی داریم به عنوان جدید WWE برای رومن رینز.

کمربند طلایی برای رومن رینز

با ادغام دو عنوان WWE و Universal كه هر دو در اختيار رومن رينز است، حالا عنوان جديدى با همان نام Universal Championship در اختيار رينز قرار گرفت كه طلايى شكل است و به قهرمانى بلامنازع او در كمپانى WWE اشاره دارد.

رومن رینز اولین کشتی گیر WWE در حدود 40 سال اخیر است که یکی از مهم ترین عناوین این کمپانی را بیشتر از هزار روز متوالی در اختیار دارد. به همین دلیل رنگ این عنوان جدید طلایی است که به دستاورد رینز اشاره دارد. حالا دیگر به طور رسمی عناوین مهم WWE از هم جدا شدند و مثل قبل، دو کمربند متفاوت برای برندهای این کمپانی وجود دارد.

عنوان World Heavyweight مختص به برند RAW است و کمربند Universal نیز برای برند SamckDown به شمار می رود.

عنوان جدید Universal Championship در دستان رومن رینز
عنوان جدید Universal Championship در دستان رومن رینز

سولو، رینز را به برادرانش ترجیح داد

در سگمنت این هفته بلادلاین، برادران اوسو از رومن رینز خواستند تا آن ها را ببخشد و و دوباره به او ملحق شوند. رینز در ابتدا طوری رفتار کرد که انگار جیمی اوسو را بخشیده اما سپس گفت که بخششی در کار نیست.

در ادامه سولو به جیمی اوسو حمله کرد و به رومن رینز وفادار باقی ماند. حالا در ادامه باید منتظر واکنش اوسوها و تقابل احتمالی با رومن رینز و سولو باشیم.

رومن رینز جیمی اوسو را نبخشید
رومن رینز جیمی اوسو را نبخشید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *