0

فینال ویمبلدون 2024؛ تقابل مجدد جوکوویچ و آلکاراس

فینال ویمبلدون 2024

فینال ویمبلدون 2024، تقابل تکراری نواک جوکوویچ با کارلوس آلکاراس است. نگاهی داریم به این مسابقه.

به گزارش اسپورتس نوتس، ویمبلدون 2024 به ایستگاه پایانی رسید و در تقابل تکراری، نواک جوکوویچ باید به مصاف کارلوس آلکاراس برود. در ادامه نگاهی داریم به این مسابقه.

تقابل جوکوویچ و آلکاراس در فینال ویمبلدون 2024

در اولین بازی نیمه نهایی، كارلوس آلكاراس با شكست 1-3 دنيل مدودف، براى دومين سال متوالى به فينال ويمبلدون رسيد. اين چهارمين حضور آلكاراس در فينال مسابقات گرند اسلم است. او هر سه فينال قبلى خود را پيروز شده است. در بازی دوم نیز، نواک جوكوويچ با شكست 0-3 لورنزو موزتى، براى دهمين بار به فينال ويمبلدون رسيد. نوله حالا سى و هفتمين حضور خود در فينال مسابقات گرند اسلم را تجربه مى كند.

براى دومين سال متوالى، نواک جوكوويچ و كارلوس آلكاراس بايد در فينال ويمبلدون به مصاف هم بروند. در فينال 2023، اين آلكاراس بود كه توانست نوله را شكست دهد و حالا جوكوويچ اين فرصت را دارد تا نتيجه سال قبل را جبران كند.

جوكوويچ و آلكاراس تا به امروز 5 بار به مصاف هم رفته اند كه سهم جوكوويچ سه پيروزى و سهم آلكاراس دو برد بوده است. جوكوويچ به دنبال بيست و پنجمين عنوان خود در مسابقات گرند اسلم است و آلكاراس نيز براى چهارمين عنوان خود تلاش مى كند.

تقابل جوکوویچ و آلکاراس در فینال ویمبلدون 2024
تقابل جوکوویچ و آلکاراس در فینال ویمبلدون 2024

قهرمانی مجدد کارلوس آلکاراس در ویمبلدون

كارلوس آلكاراس با ارائه نمايشى كم نقص و قدرتمند، موفق به شكست 0-3 نواک جوكوويچ در فینال ویمبلدون 2024 شد تا ضمن دفاع از عنوان قهرمانى اش در ويمبلدون، به چهارمين عنوان خود در مسابقات گرند اسلم برسد.

آلكاراس 21 ساله حالا هر چهار فينال خود در مسابقات گرند اسلم را پيروز شده است. او بعد از بيورن بورگ، متس ويلندر و بوريس بكر، چهارمين بازيكن تاريخ تنيس مردان است كه قبل از 22 سالگى، چهار بار قهرمان گرند اسلم شده است.

کارلوس آلکاراس با شکست نواک جوکوویچ، قهرمان ویمبلدون 2024 شد
کارلوس آلکاراس با شکست نواک جوکوویچ، قهرمان ویمبلدون 2024 شد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید