0

جوایز فصل 2023 لیگ NFL؛ دومین MVP لمار جکسن

لمار جکسن

جوایز فصل 2023 لیگ NFL اهدا شدند و از بهترین های این فصل تقدیر شد. در ادامه نگاهی داریم به برنده ها.

به گزارش اسپورتس نوتس، طبق سنت هر سال، قبل از مسابقه سوپربول، بهترین های فصل NFL معرفی شدند. امسال نیز این مراسم برگزار شد و از بهترین های فصل 2023 لیگ NFL تقدیر شد. در ادامه نگاهی داریم به جوایز فصل 2023 لیگ NFL.

جوایز فصل 2023 لیگ NFL؛ لمار جکسن به عنوان MVP رسید

لمار جکسن به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل 2023 لیگ NFL انتخاب شد. این دومین باری است که کوارتربک بالتیمور ریونز به جایزه MVP می رسد. لمار حالا یازدهمین بازیکنی است که بیشتر از یکبار برنده عنوان MVP شده است. جالب است بدانید که تمام 9 کوارتربک دیگری که حداقل 2 عنوان MVP در کارنامه دارند، حداقل یکبار قهرمان سوپربول نیز شده اند اما جکسن هنوز نتوانسته به این افتخار برسد.

کریسشن مک کفری که او نیز یکی از نامزدهای عنوان MVP بود، در جوایز فصل 2023 لیگ NFL، برنده عنوان بهترین بازیکن هجومی سال شد. مایلز گرت به جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال رسید. کوین استفنسکی، سرمربی کلیولند براونز، بهترین مربی سال لقب گرفت. هیوستن تکسنز هر دو جایزه روکی را دریافت کرد؛ سی جی استرود بهترین روکی هجومی و ویل اندرسن جونیر بهترین روکی دفاعی. جو فلکو برنده عنوان بهترین بازگشت سال شد و کمرون هیوارد نیز جایزه والتر پیتن را دریافت کرد.

جوایز فصل 2023 لیگ NFL؛ سی جی استرود بهترین روکی هجومی سال
جوایز فصل 2023 لیگ NFL؛ سی جی استرود بهترین روکی هجومی سال

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *