0

رویال رامبل 2024؛ دومین برد متوالی کودی رودز

کودی رودز

رویال رامبل 2024، سی و چهارمین دوره رویال رامبل بود و با پیروزی کودی رودز به پایان رسید. در این مطلب نگاهی داریم به این رویداد.

به گزارش اسپورتس نوتس، رویداد رویال رامبل 2024 برگزار شد و در پایان کودی رودز برای دومین سال متوالی برنده این مسابقه شد. رومن رینز نیز از عنوان خود دفاع کرد تا به احتمال زیاد، مجددا شاهد تقابل این دو در رسل مینیا باشیم. در ادامه نگاهی داریم به رویال رامبل 2024.

برنده مسابقه رویال رامبل 2024

رويداد رويال رامبل 2024 برگزار شد و در پايان كودى رودز با حذف سى ام پانک، براى دومين سال متوالى برنده اين مسابقه شد تا به دهمين كشتى گيرى تبديل شود كه بيشتر از يكبار برنده رويال رامبل مى شود. رودز همچنين اولين كشتى گير در 26 سال اخير است كه به صورت متوالى برنده اين مسابقه لقب مى گيرد.

رودز بعد از هالک هوگن، شاون مايكلز و استون كلد، چهارمين سوپراستارى است كه قهرمان متوالى رويال رامبل مى شود. با اين نتيجه، برخلاف چيزى كه در هفته هاى اخير به نظر مى رسيد، احتمالا مجددا شاهد تقابل كودى رودز و رومن رينز در رسل مينيا خواهيم بود.

کودی رودز با حذف سی ام پانک، برنده مسابقه رویال رامبل 2024 شد
کودی رودز با حذف سی ام پانک، برنده مسابقه رویال رامبل 2024 شد

رویال رامبل 2024؛ رومن رینز همچنان قهرمان WWE باقی ماند

مسابقه ای 4 نفره میان رومن رینز، رندی اورتن، ای جی استایلز و ال ای نایت برای کمربند WWE برگزار شد که درنهایت طبق انتظار، رومن رینز برنده این مسابقه شد تا همچنان قهرمان باقی بماند. با توجه به پیروزی کودی رودز در مسابقه اصلی، در رسل مینیا 2024 نیز احتمالا شاهد تقابل این دو با یکدیگر باشیم.

در پایان رویال رامبل 2024، رومن رینز قهرمان WWE باقی ماند
رومن رینز قهرمان WWE باقی ماند

دانلود رویداد رویال رامبل 2024

رویداد رویال رامبل 2024 به محض انتشار در کانال خصوصی تلگرام اسپورنس نوتس قرار می گیرد. از لینک زیر به این کانال هدایت می شوید و می توانید مستندهای مختلف از جمله این مستند فوتبالی را دانلود کنید.

لازم به ذكر است كه اين مدل رویدادها يا ترجمه نمى شوند و يا با تاخير و بعد از مدتى زيرنويس فارسى براى آن ها منتشر مى شود. در حال حاضر زيرنويس فارسى این رویداد موجود نيست!

راهنمای دانلود

بعد از کلیک روی لینک بالا، وارد کانال اصلی تلگرام اسپورتس نوتس می شوید. سپس لینک کانال خصوصی برای شما نمایان می شوید و از پست مرتبط به کانال مستندهای ورزشی منتقل می شوید. در این کانال مستندهای زیادی قرار دارد و می توانید مستند مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *