0

تایسن فیوری و فرانسیس انگانو به مصاف هم می روند

مبارزه فرانسیس انگانو و تایسن فیوری

تایسن فیوری و فرانسیس انگانو قرار است در مسابقه بوکس در شهر ریاض عربستان صعودی، به مصاف یکدیگر بروند. نگاهی داریم به این مبارزه بوکس.

به گزارش اسپورتس نوتس، به طور رسمی اعلام شد که در تاریخ 28 اکتبر 2023، تایسن فیوری و فرانسیس انگانو در شهر ریاض عربستان سعودی به مصاف هم خواهند رفت. این مبارزه قرار است با تمام استانداردهای یک مسابقه رسمی بوکس برگزار شود.

تایسن فیوری از برجسته ترین بوکسورهای قرن بیست و یکم است. او سابقه قهرمانی های پرشماری دارد و به باور بسیاری، یکی از بهترین بوکسورهای دنیا است. فرانسیس انگانو نیز از مبارزهای سرشناس هنرهای رزمی ترکیبی است که سابقه قهرمانی در دسته سنگین وزن UFC را هم دارد.

مسابقه بوکس تایسن فیوری و فرانسیس انگانو

در 23 اپریل 2022، تایسن فیوری برای از عناوین WBC و The Ring برابر دیلین وایت قرار گرفت. او با يک آپركات تماشايى موفق به ناک اوت وايت شد تا از عناوين سنگين وزن خود دفاع كند. جيپسى كينگ كه در سى و سومين مبارزه حرفه اى خود به سى و دومين بردش رسيد، بعد از مبارزه گفت كه شايد اين آخرين مبارزه اش باشد و وقت خوبى براى بازنشستگى است!

حالا اما شرایط فرق کرده است. فیوری قبول کرده تا برابر فرانسیس انگانو قرار بگیرد. انگانو مبارز سابق کمپانی UFC است که به تازگی با پروموشن PFL قرارداد بسته است. انگانو فعلا می خواهد در دنیای بوکس فعالیت کند و در سال 2024 اولین مبارزه خود در PFL را برگزار می کند.

تایسن فیوری و فرانسیس انگانو در UFC نیز قرار بود به مصاف هم بروند
تایسن فیوری و فرانسیس انگانو در UFC نیز قرار بود به مصاف هم بروند

فیوری و انگانو در UFC نیز قرار بود به مصاف یکدیگر بروند. دینا وایت، رئیس UFC خیلی سعی در برگزاری این مبارزه داشت اما این مسابقه هیچوقت برگزار نشد. حالا اما این دو در رینگ بوکس یکدیگر را ملاقات خواهند کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *